top of page

Salesionas Santisimo Trinidad

Hallo allemaal, Timothy hier. Ik loop stage op Salesianos Santisima Trinidad, een school gelegen in sevilla. Ik werk er als assistant van de IT afdeling. Ik heb er mijn eigen kleine kamertje gekregen waar ik heel de dag computers repareer. Iets wat ik geweldig vind om te doen. Mijn mentor Santi spreekt een heel klein beetje engels maar de meeste van onze conversaties lopen in het Spaans. Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest met het opzetten van een wifi netwerk in de comunidad van de school. De comunidad is het deel van de school waar de broeders leven. Nu hebben ze overal draadloos internet :) Voor de rest loopt alles hier super in Spanje, de mensen zijn aardig en de feria is prachtig.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page