top of page

una práctica para el futuro

Buenas tardes! Vandaag zit onze werkweek erop, doorheen de week hebben we kunnen genieten van het Spaanse weer, eten en om het op de wijze van 'komen eten' te zeggen een welverdiende 11/10 voor sfeer en gezelligheid.

Vandaag is het mijn beurt om mijn stageplaats voor te stellen. Ik loop stage in een gezellige hostel genaamd Seville Dreamhostel. Ik sta aan de receptie en onthaal daar uiteraard alle bezoekers maar ik los ook problemen op die zich stellen. Doordat er ook veel Spaanse gasten zijn, leer ik elke dag ook wat Spaans bij. Als ik hulp nodig heb bij mijn Spaans of met iets anders dan zijn er altijd collega's paraat om mij te helpen, dit verloopt vlot omdat mijn collega's ook uit andere landen komen. Vandaag begon mijn werkdag om 15 u, ik onthaalde een grote groep Spanjaarden en wees hen hun kamer toe. Om mijn job gevarieerd te houden heb ik ook nog wat mee achter de bar gestaan om daar wat bij te springen. Ik ben zeer blij met deze stageplek aangezien ik volgend jaar wel graag hotelmanagement wil gaan studeren. Deze stage is dus perfect om de hotelindustrie te leren kennen. Ik voel me ook zeer goed met de jobs die ik heb, het contact met al die verschillende nationaliteit is geweldig. We zijn nog maar een week ver maar ik vind het nu al een ervaring !

Voor de rest is het vandaag weekend en kunnen we daar nu rustig van genieten met heel de familie.

Muchos busos

Tinne


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page