top of page

Tafel vol Tapas!


Natuurlijk begonnen we onze dag met onze stage. Een hele dag frans praten gaat steeds beter en beter. Dankzij super collega's die me bij alles heel goed begeleiden en steunen, lukt het steeds beter om de klanten verder te helpen om de perfecte schoen voor hen te vinden. Wat heel duidelijk in de winkelstraten te zien is: de vakantie is bijna in zicht. Zoveel toeristen dat ik heb gezien over heel deze week. We horen hier alle talen van Nederlands tot Engels tot Spaans tot Frans.

Onze laatste les frans zit er ook eens op na vandaag. We hebben weer heel wat bij geleerd, zoals welke vragen we kunnen stellen op een sollicitatiegesprek in het Frans. Of hoe we in bepaalde situatie kunnen reageren. Alles hebben we natuurlijk goed bijgehouden is ons schriftje zodat we het altijd bij de hand hebben als we iets niet weten.

Er moet ook gegeten worden, ondanks dat ik en Anaïs geen goesting hadden om te koken zijn we toch maar eerst inkopen gaan doen voor de volgende paar dagen. Wij zijn dan op zoek gegaan naar een plek waar we goed kunnen eten en we zijn terecht gekomen bij Ben Aqui. Een heerlijke tapasbar, onze tafel stond vol met heerlijke tapas. We hebben ons buikje goed vol kunnen eten. We hebben ook een heerlijke mojito gedronken. Ik wou niet de klassieke mojito drinken, dus heb ik maar de aardbeien-versie genomen. Die heeft overheerlijk gesmaakt.

Wij kunnen het haast niet geloven dat we al in de helft zitten, nog 10 dagen te gaan voor we terug thuis zijn. Ondanks dat ik het thuisfront mis, ga ik het hier toch ook wel missen. Er hangt hier een geweldige sfeer die we niet snel gaan vergeten.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page