top of page

Nuestras prácticas

Wij gaan jullie vertellen hoe onze stagedag verliep. Ik begon mijn dag net zoals de andere dagen met vroeg uit mijn bed te komen met als voordeel dat ik de geweldige temperaturen voel veranderen hier in Sevilla. Ik doe mijn stage bij Carrefour. Mijn taken zijn vooral de winkel mee beheren. Dat wil zeggen de leveringen in orde maken, de klanten helpen, alles netjes zetten. Ik heb geweldige collega's waarmee ik goed kan praten. Het is een geweldig bedrijf waar je veel contact hebt met de mensen. De mensen hier in Sevilla zijn allemaal heel vriendelijk en hebben altijd een lach op hun gezicht. Zo is het fijn om elke dag er weer terug te zijn.

Dit is de stageplaats van Jasper.

Vandaag mocht ik deelnemen met een toer die doorheen één van de mooiste monumenten van Sevilla ging. Zoals met eerdere ervaringen met mijn collega's was ook deze gids enorm enthousiast om mij en de andere toeristen rond te leiden. Het was een zeer mooie ervaring. De monumenten waren prachtig, één van de monumenten die we bezocht hebben was de kathedraal hier in Sevilla. Dit is momenteel mijn tweede uitstap, vorige week ben ik naar Pueblos blancos en Ronda geweest. Deze uitstap was ook ongelooflijk mooi. Het was in de bergen en de uitzichten waren werkelijk wonderbaarlijk. Ik ben enorm dankbaar dat ik de kans krijg om zulke prachtige uitstappen mee te doen en dit met zulke enthousiaste gidsen!

Jasper en Gianni


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page