top of page

Le dernière semaine!!

Jaja, de laatste week is van start gegaan! Daar word ik stiekem wel gelukkig van, want ik begin alles wel te missen thuis. Maar we gaan er deze week nog het beste van maken! Vandaag was het weer een dagje stage. Ik doe mijn stage in hotel Mondial. Het hotel telt 40 kamers en is gelegen vlakbij het centrum.

Elke morgen als ik aankom in het hotel word ik met veel enthousiasme begroet. Ik heb stuk voor stuk heel vriendelijke collega's. Ik ben verantwoordelijk voor het ontbijt. Dat houdt in; bijvullen, opruimen, afwassen en kuisen. Ik leer hier niet alleen Frans maar ook kuisen. Mijn mama zal content zijn ;-) . In de namiddag zit ik aan de receptie en hou ik mij bezig met de reservaties. In een hotel werken bevalt me wel, vooral het receptie gedeelte.

Deze week zal voorbij vliegen!Wat me vooral gaat bij blijven zijn mijn leuke huisgenoten. Op die 2 weken tijd hebben we echt een band opgebouwd. Al van dag één werden we overal mee uitgenodigd. Zo zijn we samen naar Collioure geweest, hebben we een concert bijgewoond van onze Canadese huisgenoot en hebben we al mogen proeven van de Italiaanse keuken,..

Deze laatste week willen we dan ook nog zoveel mogelijk tijd samen spenderen. Er staat al heel wat op de planning, zo gaan we bijvoorbeeld ieders een typisch gerecht bereiden van ons eigen land. Ik ben enorm blij dat er Italianen bij zijn, j'aime la cuisine italienne! <3

Wat er deze week op de planning staat? Volop genieten!


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page