top of page

Stage Sil

Sil: "Als stageplaats heb ik de fitness & het zwembad van de Holiday Inn Portsmouth toegewezen gekregen. Ik was uiteraard blij, daar ik enorm van sporten hou. Vanaf de eerste dag was iedereen enorm vriendelijk en zeer open. Jez, de manager, gaf meteen een rondleiding en zo leerde ik ook wat mensen achter de schermen kennen. Er zijn meer taken dat je zou denken bij het runnen van een fitness. Enkele taken zijn het water testen of alles in orde is (Chloor, Ph-waarden, temperatuur, ...). Maar ook het onthaal-gedeelte hoort er bij. Nieuwe klanten aanwerven door te gaan flyeren is ook een deel marketing en dus ook een deel van mijn taken. Mensen voorthelpen als ze vragen helpen, telefoneren, ... zijn ook dagdagelijkse dingen. Ook het onderhoud & schoonmaak van de fitness is een (minder leuke) taak. De fitness was drie dagen dicht wegens vernieuwingen & onderhoud. In deze drie dagen heb ik veel bijgeleerd. Ik heb een kijkje achter de andere segmenten van een hotel mogen nemen. Zo ben ik met Housekeeping, Sales & Marketing en Maintenance ook op pad geweest. Enorm interessant. Nog drie werkdagen en we keren bijna terug naar huis. Mixed feelings. Maar we gaan nog genieten van de dagen die we nog hebben, en wie weet keer ik nog terug!


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page