top of page

Stage Tim - Primark, Portsmouth

Dag beste lezers! Mijn naam is Tim Vanmeert en ik heb een stageplaats in de Primark van Portsmouth gekregen. Op mijn eerste werkdag vloog ik er al meteen in en kreeg ik van Tara, de manager, een rondleiding en wat nuttige informatie zoals mijn begin- en einduren. Alle werknemers ontvingen me met een glimlach en boden me meteen hun hulp aan. Daardoor was het ijs gebroken en voelde ik de warme werksfeer, of was het de verwarming die zo warm stond? Dat ter zijde ben ik heel blij met mijn toegewezen plaats. De leerstof rond stand opbouw en andere marketing wordt ten volste toegepast in de winkel. Mijn favoriete departement is "home" hier worden producten verkocht die je in je woning kunt zetten, voornamelijk accesoires. Het is een rustig departement en Jordan, hoofd van dit departement, heeft me wat tips gegeven hoe je bepaalde producten zo kunt plaatsen dat ze onbewust in het oog van de consument springen. Ook heb ik een blik achter de schermen kunnen werpen en mocht ik de verkoopcijfers van bepaalde piekdagen bekijken. Het is dus samengevat een zeer leerrijke ervaring.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page