top of page

Eline's Stage

In deze blog zal ik even een woordje vertellen over mijn stage hier in Portsmouth. Ik heb met veel geluk mogen werken in het Groundlings theatre dat hier toch wel bekend staat. Op mijn stage heb ik de jurken mogen maken voor een tentoonstelling dat zal worden vertoond op kerstmis! Ook al lijkt dit ver weg, ze hebben nog veel werk! Het stuk zal gaan over "Aladin" maar ze doen het in een Chinese tint. Volgende week zullen ze ook "Wind in the willows" vertonen. Hiervoor heb ik zeker de laatste week veel voor mogen doen. Ik heb bijvoorbeeld een deel van de set op het podium geschilderd, eenden op hoeden bevestigt, kleding geretoucheerd en zelf een auto, boot en trein in elkaar gezet! Dit was heel wat anders maar zeker heel leuk en ik heb er veel uit geleerd! De mensen in het Groundlings theatre zijn geweldig creatief en vriendelijk. Ik was dan ook niet alleen op stage daar als er ook tientallen andere buitenlandse stagiairs waren! Ik heb het geluk gehad ze allemaal te leren kennen! Een geweldige ervaring die ik niet snel zal vergeten.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page