top of page

Toute fin n'est qu'un nouveau commencement


Nog eens wat schrijven want het zit er jammer genoeg al op...

Na een drukke week met heel wat verschillende activiteiten zoals: naar de cinema gaan, Canet bezoeken, Coulliure bezoeken, nieuwe huisgenoten, een etentje bij meneer Van Hoof en mevrouw Van Dijk,... hebben we ook moeten werken hoor... Op stage was het ook een hele drukke maar fijne week.

Zo heb ik ook heel deze week Franse les gegeven aan vreemdelingen. Kei leuk maar wel vermoeiend omdat ik bij sommige grammatticale oefeningen meerdere keren moest nadenken omdat het voor mij ook wel heel lang geleden was.

Omdat het donderdag de laatste les was had ik een traktatie voorzien voor de groep. Vandaag had ik nog heel wat administratie te verrichten. MAAR al bij al was het super!

Het waren drie geweldige, leerzame maar soms moeilijke weken. Ik heb er echt van genoten en ben echt wel blij dat ik deelgenomen heb aan deze stage.

Bon, we zullen maar eens even verder gaan werken!

Een fijne dag verder!

A bientôt!


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page