top of page

Mon stage à l'hôtel Centre Del Mon

Voor deze blog ga ik wat meer vertellen over mijn stage. Sinds vorige week maandag werk in een hotel in het station: hotel Centre Del Mon. Voor deze stageplek heb ik niets anders dan lovende woorden. Het begon allemaal maandag 1 april om 7u ‘s morgens (en nee het was geen grapje ;) ). Ik had wel wat zenuwen want ik zou voor de eerste keer mijn collega’s ontmoeten en te horen krijgen welke taken ik zou mogen doen. Ik kwam binnen en ik kreeg meteen een warm welkom. De komende 2 weken zou ik begeleid worden door ‘la responsable du petit-déjeuner’: Carmen. Ze vertelde mij dat mijn taak voornamelijk klanten ontvangen ging zijn, gecombineerd met de verzorging van het ontbijtbuffet en het afruimen van de tafels. Het begin was een beetje onwennig, maar ik werd goed geholpen door Carmen en mijn andere collega’s, waaronder Julie, Zina, Christian... Je merkt dat ze allemaal heel goed overeen komen, het is een hechte groep. De groepssfeer is dan ook top! Maar naast veel gelach, wordt er natuurlijk ook hard gewerkt. Iedereen kent zijn taken en werkt dan ook geconcentreerd aan zijn taken. Kort samengevat: ik vind het fantastisch dat ik in dit hotel stage mag lopen. Fantastische collega’s, topsfeer, top-hotel! Wat heb je meer nodig?


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page