top of page

Une journée avec Thibaut

Mijn stagedag begint elke dag om 9u30. Ik word er elke ochtend warm verwelkomt door Benoît, Jean-Pierre en Jordy. We starten elke dag met een tas koffie zodat we er stevig tegen aan kunnen gaan. Mijn taken bij ‘Le Comptoir des Crus’ zijn heel breed. De ene keer moet ik een nieuwe stand ontwerpen, de andere keer moet ik de afwas doen, ook de degustatiezaal in gereedheid brengen voor de degustaties die Jean-Pierre geeft. Daarnaast zet ik ook de leveringen klaar en ga ik deze leveren met Benoît. De hele dag door hangt er een leuke werksfeer en praten we over vanalles met elkaar. Ze leren mij veel bij over de franse gewoontes en uitspraken. Met Jordy is het gespreksonderwerp meestal voetbal, omdat we beide grote voetbalfanaten zijn. Het leveren bij de klanten vind ik het leukste van de dag, omdat ik Perpignan nog eens kan zien vanuit de auto en er vallen nooit stiltes tussen mij en Benoît. Na een leuke werkdag kom ik thuis, rust ik nog even uit en maak ik mij klaar voor de training bij Canet-Roussilon. Pablo en zijn ouders halen mij op en zetten mij terug af. Het is zeker leuk om hier te kunnen trainen en de sfeer met mijn tijdelijke ploeggenoten zit er altijd in. Na een vermoeiende training kom ik thuis, eet ik nog iets en praat ik nog wat bij met de anderen over onze werkdag.

Thibaut



Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page